So Good

Igar nar jag sokte pa Google Map efter en adress sag jag att man nu kunde se kort pa de olika vagarna. Hur bra som helst ju. Da vet man hur korsningen ser ut eller hur det ska se ut pa just den gatan. Det tyckte jag var jattebra.
Tank vad allt utvecklas. Kommer ju sakert inte vara nagra som helst problem att hitta till olika stallen i framtiden. Det finns ju redan mobiler med kartor.


Orkar inte riktigt skriva om min dag idag. Men allt har varit bra och jag kom hem fran en skon kvallspromenad for ett tag sen. Ska forsoka se till att det blir fler promenader och traning nu framover. Jag mar sa mycket battre och ar sa mycket piggare nar jag haller pa.

Nu ska jag sova sa att jag orkar med dagen i morgon. Inte for att den ar speciellt anstrangande men allt blir ju sa mycket lattare nar man ar pigg. Kanske kan ga upp lite tidigare och gora lite yoga ocksa. Far se hur jag kanner mig nar jag vaknar.

Nu ar det ocksa bestamt att jag ska aka till Dallas om tre veckor. Det blir atminstone jag, alice, en ny AuPair fran Brasilien och en mexikansk tjej. Det ska bli kul.

Onskar er det basta!

Pussar & Kramar


Dallas here I come. Will I have a chance to ride a cowboy horse again? Who knows.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0