Trevlig helg

Jaha da var det dags for en liten sammanfattning om helgen igen.
I fredags var det ju bio- "Shopaholic".  Valdigt bra faktiskt. Bra att se innan vi aker till Dallas sa man tanker pa vad man koper. Men det maste jag nog gora anda. Har inte sa mycket pengar just nu och maste spara till Kalifornien. Maste nog boka resan snart innan det blir fullt.
Men jag vet att det kommer bli svart att halla igen nar det ar sa mycket outlet affarer. Jag menar vem sager nej till riktigt snygga markesklader for ett billigt pris, sasom ett par nike tennisskor for 300 kr, ett par Guessjeans for 250, en Ralph Lauren troja for 200 kr osv. Och det ar ju akta ocksa.
Men men.. klader och skor ar ju inte hela varlden.

Har nog ett sommarjobb sakert for en manad nar jag kommer hem. Kanns skont att veta.
Tack mamma for att du kollar upp massa sommarjobb dar hemma at mig. Om nagon annan ser eller hor nagot som ni tror skulle vara nagot for mig sa sag garna till.

Okej, tillbaka till min helg. Igar var det folk har och kolla pa huset. Sa vi behovde ga upp klockan 7 pa morgonen bara for att de skulle komma nagon klockan 8 och tvatta helttackningsmattorna i huset. Sa jag sov bara 5 timmar den natten och jag var sa otroligt trott redan pa fredagen.
Far hoppas de far salt huset snart for jag kommer fa vara den som maste ga och stada och se till att huset ar snyggt pa dagarna eftersom det kan komma nagon nar som helst pa dagen och kolla pa huset. De kan ringa bara en timme innan.
Vid 4 tiden akte jag och at middag med de andra tjejerna och sen pa kvallen jobbade jag. Sophia holl mig sallskap i nagra timmar. Det var kul.
Idag var vi hos en av tjejerna och at sen lunch. Var trevligt. Billigt men roligt.

Nu ska jag kolla pa Bride Wars. Fick en lank av Alice sa man kan kolla pa film och tv-serier direkt pa natet. Jattebra! Hoppas det funkar.

Love,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0