Weird

            

Dagens Saknad:
Att kora manuell bil.

Idag nar jag var ute och korde langtade jag efter att fa kora en bil dar man maste vaxla.
Saknar faktiskt att vaxla. Det skulle vara valdigt roligt nu nar man inte har gjort det pa ett tag.
Forsokte tanka pa hur jag skulle gora om jag skulle vaxla men kom inte riktigt pa hur man ska gora med kopplingen och gasen, haha. Kommer nog bli en del karringstopp i borjan nar jag kommer hem och ska kora.

Som ni marker blir det att man saknar valdigt konstiga grejer ibland

Kommentarer
Postat av: Helen

Haha nej vad roligt, jag saknade samma sak idag, Lina den tyska au pairen som körde när vi åkte till Ikea. Vi åkte med hennes värdmamma idag, hon hade manuell, där satt jag och pratade bort hur mkt jag saknade manuell medans hon bara ville köpa en ny automat bil. Automat bilar är så tråkiga att köra, manuell är mer roligt händer lite mer saker. Ha det så bra.

2009-03-01 @ 08:38:32
URL: http://www.helenlandstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0