Birthdays

Har haft fullt upp denna veckan (eller de tre forsta dagarna). JT fyllde 2 ar i mandags och Kate fyller 4 ar idag.
I mandags var Kate pa gymnastik pa morgonen, sen hem och ata, vila och sen musikskolan for att spela piano.
Mandagar kanns lite langre. Mycket vantetid for  JT och mig.
Sen pa kvallen akte vi till en pizzeria for att fira JT. Robyns foraldrar och Jeremy o Mandy kom ocksa.

Igar var barnen i skolan sa jag gick pa min styrketraningsklass som vanligt. Alskar det! Ibland kan jag komma pa mig sjalv med ett stort leende under traningspasset. Sa enormt kul!
Pa kvallen akte jag med Robyn till Wal-Mart. Hitta lite smagrejer till Elias som han ska fa nar han kommer hit pa LORDAG!! Gud vad jag langtar!!

Idag tog jag med mig barnen till Krispy Creme for att ata doughnuts till frukost. Robyn sa att Kate alskar det.
Ar inte riktigt fortjust i det. Sa jag tog Drive Thru pa McDonalds och kopte nan liten "frukostsandwich". Ni i Sverige tanker sakert att det ar nan frasch fralla eller nat, som de har i sverige. Men nej, det ar tva sma runda minipannkakor med agg, bacon och ost i mellan. Men riktigt gott var det i alla fall! Och bara 560 kalorier ;) hehe
Sa det blir nog fler frukostar pa McDonalds.
Efter frukosten akte vi till biblioteket. De har sagostund dar varje onsdag. JT bet mig i fingret sa det borjade bloda.
Forsokte med en time-out i biblioteket men det var inte sa latt. Men nar han sag mitt finger forstod han nog for han sa "hurt hurt" (svenska: ont ont)
Sen motte vi upp Robyn och hon tog med sig Kate for att ata lunch.
Nu ar Kate tillbaka men vill inte vila. Men jag hoppas hon somnar snart. Blir nog en sen kvall idag. Ska till en pizzeria ikvall. (En annan pizzeria till och med!) Undra om jag kan ta Taco Bell drive thru eller nat pa vagen dit. Nej, men man far val offra sig pa Kates fodelsedag.
Men jag ar sa trott pa pizza nu. Innan at jag kanske pizza en gang i halvaret. Nu ater jag det tva ganger i veckan, ibland tre.

JT vill inte heller sova. Men ska ge han lite mer tid. Vet att dem ar trotta.

Sa nu vet ni vad jag har haft for mig de tre sista dagarna.





Och Christian!

3 days left!!
Gud vad svart det ar att vanta nar man vet att det ar sa snart! Stackars Elias kommer bli mos! haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack sanni för den härliga lässtunden :) hehe.

2009-01-15 @ 21:15:23
Postat av: Jojjo

Önskar jag också kunde vara så duktig att träna. Kul när jag kommer igång. Men de där komma igång och ta sig dit..eller ut... ojoj vad svårt... soffan lockar asså..:P

nå tips hur jag ska göra??=)



kramar!

2009-01-15 @ 21:31:58
URL: http://joojjjjoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0