Blir aldrig som man tankt sig

Igar trodde jag att det skulle bli en lugn lordagskvall. Bara vara hemma och mysa.
Men nar Robyn horde att jag inte hade nagra planer for kvallen ringde hon sin bror och fraga vad dem gjorde, utan att jag visste om nat.
Det var en lite komisk historia faktiskt.
Jag till Robyn pa vag upp till mitt rum: I'm gonna download some music. 
Precis da ringer min mobil och jag sager "Or maybe not."
Da var det hennes bror som ringde. Han fraga om jag ville komma over och spela lite tv-spel och dricka lite ol.
Och det ar val alltid roligare att hitta pa nat an att bara sitta hemma plus att jag ar lite inspirerad av "Yes Man" -filmen.
Sa jag sa ja.
Nar jag la pa sag jag pa Robyns ansikte att det var nat. Hon sag valdigt lurig ut och kunde inte riktigt halla sig for skratt.
Sa jag fragade om hon hade pratat med hennes bror. Forst sa hon nej men sen kunde hon inte halla sig.
Hon ar sa snall. Hon gor allt for att jag ska ha roligt och trivas. Det vinner hon ju oxa pa saklart men anda.
Men ibland kan det bli lite for mycket och jag kan inte med att saga nej.
Sen vill hon ocksa hitta en kille till mig sa vart vi an gar fragar hon om jag tycker killarna ar snygga och om jag kan med att ga fram och ge dem mitt nummer.
Igar nar vi var pa Wal-Mart traffa vi en kille i 20-ars aldern som hon kanner. Sa vi stod dar och pratade lite och innan vi gick sa hon att jag ar singel och att om han har nagra kompisar som ar singlar sa skulle han saga till. haha.
Sa hon ar min lilla matchmaker.

I alla fall jag akte till Jeremy, han hade en polare dar, spela lite tv-spel och drack lite. Efter nan timme kom Mandy hem och vi akte till en pub. Traffa nagra vanner till dem dar men vi stanna bara i 10 min sen akte vi hem till vannerna.
De var val i 30ars aldern och uppat. Men det var trevligt.
Sa jag sov hos Jeremy och Mandy i natt. I en jatteskon massagestol som man kunde falla ut som en sang.

Far se vad som hander idag. Som sagt det blir aldrig vad man tankt sig.

Kommentarer
Postat av: Susanna :)

De är säkert bara för att hon vill att du ska ha en anledning till att stanna, om du blir förälskad :)



hehe .

2009-01-05 @ 16:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0