Florida

Ah vad jag ar glad att jag hade chansen att aka till Florida. Det var otroligt fint. Jag trodde inte att det skulle vara sa varmt dar nu vid den har tiden men det var det, runt 20 grader.
Sa man kunde bada ute i poolen eller ligga och sola. Tyvarr hade vi inte tid till det. Eller Elias badade i poolen en liten stund.
Elias fick magsjuka kvallen innan vi skulle aka sa han madde sadar under resan. Det gick lite upp och ner. Han madde iaf bra pa fredagen da vi akte till Disney World. Sa det var valdigt tur.

Disney World var helt fantastiskt. Vilken upplevelse. For Millie och Ellen (mina kusiner) skulle det vara paradiset.
Traffa prinsessorna och man kan bli sminkad och fa haret fixat som sin favoritprinsessa.
Men aven for vuxna var det valdigt roligt. Och Elias hade kul med piraterna.
Ska lagga upp lite kort sen nar jag kommer tillbaka till Bentonville. Det var precis att vi hann ga dar pa en dag. Det ar ju valdigt stort. Men da var vi dar ocksa 2 timmar efter att de hade oppnat och akte hem 1 timme innan de stangde.
Sa hade vi haft tre timmar till hade det nog varit lagom.
Koerna var mellan 30-45 min langa. Och nu ar det anda lagsasong, tank da pa sommaren. Sa det var en perfekt tid att aka nu. Lagom varmt med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0