Flytta?

Robyns foraldrar ska flytta fran sitt stora hus nu. Och da vill Robyn kopa det. Sa nu ar det fullt upp med att stada och fixa huset sa vi kan salja detta.
Undra om de kommer flytta nar jag ar kvar. Hoppas det. Det skulle vara roligt att fa bo i hennes foraldrars hus. Det ar riktigt stort och fint.
Robyn sa till hennes foraldrar att de kanske kunde komma och bo har ett litet tag och att vi kunde komma over till deras hus. Pa sa satt kan hennes foraldrar halla detta huset rent och i ordning om det ska saljas.
Men det gick inte hennes foraldrar riktigt med pa.
Annars skulle jag nog ha suttit i det huset just nu. Robyn ar sa forvantansfull pa att flytta dit.

Sa nu i eftermiddag ska jag hjalpa till att stada lite.
Ska forsoka skriva ett inlagg ikvall om vad som hant i helgen.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Helen

Det är ju aldrig fel med ett nytt hus.

Sanna jag satt och tänkte på dig alldeles nyss att du snart kommer hit. Samtidigt är jag inne på au paircares sida för värdfamiljer, fråga mig inte hur jag kom in på den, men iaf, då läser jag om au pairer, då kommer du upp. Hallå eller vilken bra koll dem har, vi har ju varit här i 7 månader snart. 211 dagar! woohoo åååhhhh snart kommer du hit, skall verkligen bli as roligt. ha det så bra puss

2009-01-12 @ 04:59:57
URL: http://www.helenlandstrom.blogspot.com
Postat av: E

Å va roligt att flytta :) Hoppas du får vara med om det, är det långt ifrån där du bor nu?

2009-01-12 @ 20:38:30
URL: http://emmabeatrice.blogg.se/
Postat av: Mormor

Hej Sanna!

Oj vilket fint brev Robyn har skrivit.Vi blev så rörda när vi läste det. Sanna du är helt fantastisk Hoppas du vinner det är du värd.Nu är det inte länge till du har några av din fam.hos dej.Ha det nu riktigt roligt å fint tillsammans. Kram Mormor o Morfar

2009-01-13 @ 11:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0