I love NY

Gud vad harligt det ar! Var pa ett sant otroligt bra humor idag. Det borjade med att vi gick ut i det harliga osregnet. Efter en halvtimma kom vi fram till sightseeing bussen. Det var sa harligt att sitta pa den kalla och obekvama bussen och frysa.
Idag var det dags att aka i Uptown, alltsa norra delen av Manhattan. Var ju saklart valdigt mycket att titta pa.
Det enda roliga var nog CentralPark.
Sen nar vi hoppade av bussen var min kara lilla mor sa saker pa att hon visste vart vi var. Jag holl inte med henne men orkade inte argumentera och tankte att hon hade sakert ratt. Det har dem ju nastan alltid. Efter ett tag var jag helt saker pa att vi var pa vag pa fel hall sa jag tog upp kartan som nu var i tre trasiga bitar efter allt regn.
Efter sa lange som tre minuter efter att vi gatt av bussen kande jag en valdigt harlig kansla. Mina fotter var genomblota. Mmm nu blev jag pa annu battre humor saklart.
Vi var nu pa vag at ratt hall. Rattade till mossan som ville aka ner i ansiktet var tredje sekund. Torkade mig om nasan for tusende gangen idag.
Yes, dags for rott ljus pa overgangsstallet igen. Ooops, dar kom en bil. Gud vad harligt att den skvatte ner mig.
Bara 45 minuter kvar till hotellet. Ingenting ju. Dessutom osregnar det och jag fryser. Ah jag kunde gatt en hel dag har ju.

Gud, vad jag alskar att ga i NY nar det regnar.

Borjar bli ganska forkyld nu. I morgon blir det en lite mer positiv uppdatering av NY.  For det ar helt otroligt, aven de dagar det inte regnar. I morgon blir det nog shopping. Jippi!
Men det ar lite skillnad att komma fran Florida till NY maste jag saga.

Nu ska jag aka upp till rummet och sova. Fasen ocksa. De andra har nog redan somnat. Det innebar att jag maste forsoka somna till tre snarkande personer. Tur att jag har oronproppar som dampar lite.

Pussar & Kramar fran NY

Kommentarer
Postat av: Gitte

Regnet låter inte så kul,(jag avskyr regn!) men det skulle varit kul att få uppleva allt som ni gör!

Hälsa och ha det riktigt bra!



Kram Gitte

2009-01-29 @ 18:40:42
Postat av: emma

haha sanna.. är du seriös eller inte seriös i detta inlägg?:P

2009-01-29 @ 20:09:36
URL: http://emmabeatrice.blogg.se/
Postat av: Siv

Hoppas ni har bättre väder idag och att du sovit gott i natt.Shoppa nu å ha kul sista dagen i NY.

Kram Mormor

2009-01-29 @ 20:45:24
Postat av: Morbror

Du e snart lika positiv som Gert

2009-01-29 @ 21:03:44
Postat av: Moster

Härligt Sanna! Det gäller att ladda å vara positiv! Hihihi! Tänk bara på att det är ok att vara pissur när allt går åt helvete och när det är för djävligt med kyla och regn!Kram på Er!

2009-01-29 @ 21:31:43
Postat av: elin

Är det ironi jag hör i rösten? ;)

2009-01-30 @ 10:19:26
URL: http://andreassonelin.blogg.se/
Postat av: Erika

Ajdå, hoppas att vädret blir bättre imorgon. Kramar

2009-01-30 @ 17:11:08
URL: http://xerikax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0