"I'm So Excited, I Just Can't Hide It.."

Nu sitter mamma, christian & Elias pa ett fly hit. De landar i Amsterdam om 15 min ungefar. Tror den resan gick ratt bra. Blir nog varre fran Amsterdam till Houston, 11 timmar. Tycker lite synd om Elias. Jag tyckte det var oerhort langt med 8 timmar. Hoppas han kan sova en hel del av tiden.

Har kopt ett stort papper sa ska gora en valkomstskylt som jag kan visa upp pa flygplatsen. Kopte bla och gula ballonger ocksa. For skojs skull. Far se om jag anvander dem.

Men nu till det roliga. Min vardfamilj ska ju forsoka salja huset sa det ska vara malare har nasta vecka. Sa da tankte Robyn att det skulle bli lattare om vi inte var hemma. Sa forst tankte hon att vi alla skulle bila ner till Florida (18 timmar) Men sen insag hon nog att det skulle bli ratt jobbigt. Sa vi kollade pa flyg.
Sa i morgon ska hon forhoppningsvis boka flyg till Florida. Sa mina bada familjer ska aka till Florida, onsdag till lordag/sondag. Ska bl a ga till Disney World - Magical Kingdom. Ska blir hur kul som helst!!!! Kan inte fatta att det ar sant.
Tankte ju tillbringa veckan har hemma i huset och jobba. Men nu blir det nog andra planer!
Blev lite overraskning for mamma och dem bara. Jag ringde precis nar de skulle ga upp i morse for att forbereda dem. Det var inte riktigt sakert da. Men nu ar R & E sakrare. Sa det ar inte 100% sakert men typ 90. Bara det att barnen borjar bli forkylda. Sa hoppas de hinner bli friska.

Sa kommer kanske inte att blogga pa ett tag. Ska forsoka men vill ju umgas med familjen och sen ska Elias antagligen sova i min sang. Han ville det. Och jag med! Sa kan inte skriva sa sent pa kvallarna kanske. Men iofs pa morgonen. Ska gora mitt basta for att uppdatera. Forsoka ta manga kort och sa.

Nu ska jag sova
Men fattar ni hur mycket jag kommer att fa uppleva de tva veckorna framover. Florida (forhoppningsvis) iaf traffa min saknade familj, NY och Boston. Kommer dock paverka ekonomin. Men det ar det absolut vart!!
Vet inte vad Tobbe & Lisa kommer saga bara (min andra syskon). Hoppas de inte blir allt for sura. De far val ha crazy hemmafester istallet nu nar det ar FF (foraldrafritt). Lisa vi hittar pa nat kul nar jag kommer hem istallet.


Kate lekte fotograf idag.









 
Gillar den har bilden. Bada har samma min :)






Visst ar de sota!


Trevlig Helg!


Kommentarer
Postat av: e

Sanna! Jag blir sååå anundsjuk. Hoppas du får två underbara veckor med din familj. Och ta massa kort när du är i florida :D:D KRAAAAAAAAAAm

2009-01-17 @ 16:00:29
URL: http://emmabeatrice.blogg.se/
Postat av: Erika

Hej!



Nu har jag läst alla dina blogginlägg, som du har lagt upp när jag har varit borta på skidsemester. Läste brevet Robyn hade skrivit, det måste du vara så stolt över. :D Du är så duktig Sanna! Nu får du ha två fantastiska veckor med familjen. Glöm inte att fota. :)

KRAM

2009-01-17 @ 21:35:58
URL: http://xerikax.blogg.se/
Postat av: Anonym

åhhh, flooorida :D fasen så kul för dig sanna. så jäkla fränt. Hoppas att ni kommer ivöäg och jag säger som emma, fota på! :) Hälsa din familj!

2009-01-18 @ 14:21:54
Postat av: linnea

haha det var från mig ja, linnea :) haha

2009-01-18 @ 14:22:19
Postat av: elin

Å sanna hoppas du får så underbart med din familj. Förstår precis hur du känner. Så härligt. Du jag blir så avundsjuk på dig, Sanna din fuskis som ska till Florida. Grrrr.. Haha jaja..:) Ha det underbart min goding o ha det topppen med familjen.

Love you. Pussokram Elin

2009-01-22 @ 10:22:51
URL: http://andreassonelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0