Kand AuPair

Tavlingen om The Ultimate AuPair ar nu avslutad. Och jag vann tyvarr inte. Jag laste om tjejen som vann och hon verka vara en kanontjej. Det ar en tjej fran Japan. Hon hade gjort mycket annat som inte bara hade med barnen att gora - tex volentararbete, varit pa barnens skola och pratat om Japan, var med i nan kor och massa annat.
Sa hon fortjanade verkligen att vinna.

For ett tag sen mailade jag chefen pa STS (organisationen jag aker med) och skrev att jag hade det valdigt bra har. Och att de borde skicka fler AuPairer ner hit i soder. Manniskorna har ar valdigt snalla och hjalpsamma.
Jag fick ett svar att de var jatteglada att jag mailade dem och att jag trivs. Sa de undrade om jag ville skriva nagra rader  och skicka ett kort pa mig tillsammans med barnen. Sa ska jag vara med i deras broschyr.
Det gjorde mig valdigt glad. Tycker det ska bli jattekul.
Tank sa manga som kommer att se mig! Men jag ar inte sa bra pa att skriva korta och kacka texter. Men jag ska gora mitt basta. Ar ju redan med pa deras hemsida. Sa kan ju nastan saga att jag ar en AuPair kandis.

Sa hall utkik for mig!


En av bilderna de hade i sin broschyr forra aret. Maste ta nan bra bild pa mig och barnen. De ville garna ha med nagot amerikanskt i bakgrunden. Men har ju ingen strand eller Empire State Building har. Sa far val ta Wal-Mart eller McDonalds ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0