Open 24 hour

Tack vare Wal-Mart kan man ga och shoppa exakt vilken tid man vill. Kom precis hem darifran nu. Klockan ar 2 pa natten och jag och Robyn har varit och shoppat en hel del.
For de som inte vet ar Wal-Mart en jattestor affar med nastan allt- mat, klader, leksaker, grejer till hemmet, smink m.m.
Sa det ar USA's storsta och billigaste kedja.Super!

Idag slutade jag lite tidigare sa jag kunde aka till gymmet. Jag gick pa en yogaklass, var valdigt skont att stretcha ut kroppen. Men avslappningen i slutet var nog anda det basta. Var sa nara att jag somnade.
Skont med lordag i morgon sa jag kan sova ut. Ar sa trott.

Nu ska jag sova. Forsoker skriva varje dag sa ni har nagot att lasa. Sa det blir oftast pa kvallarna.

Ha en bra helg!


                                           Robyn & Jag.
Robyn lanade hennes systerdotters troja & glasogon och tontade sig lite.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej Sanna!



Vad du är bra på att ge dej tid att skriva ock berätta varje dag.Det är så roligt att läsa. Tyvärr är jag dålig på att skriva,men nu skriver jag lite.I kväll ska jag,Åsa och en arbetskamrat till henne åka till Vbg.kyrka på nyårskonsert.Det ska bli skön å avkopplande.Idag har vi fått lite snö åsolsken så här är så fint.Hoppas du har fått vila å haft det skönt Kram från mormor

2009-01-03 @ 16:06:31
Postat av: elinpelin

va kul det ser ut:) haha vad söt du är sanna.

2009-01-03 @ 20:12:28
URL: http://andreassonelin.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag tycker du är väldigt duktig och flitig med ditt skrivande här i bloggen. Det är alltid lika kul och läsa om vad du hittar på :)

2009-01-03 @ 21:18:28
URL: http://xerikax.blogg.se/
Postat av: Susanna

Tycker med om att läsa din blogg. kollar den varje dag. men kommenterar inte så ofta :)

2009-01-05 @ 16:11:39
Postat av: Susanna

Leta efter en snygg Studentklänning till mig :)

så kan vi frakta över den :)

2009-01-07 @ 19:23:13
Postat av: Cecilia

Klart du inte ska sitta hemma själv Sanna :) Låter som du har det bra, gillar din blogg väldigt mycket. :D KRAM Cissi

2009-01-07 @ 19:27:04
URL: http://ceciliasspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0