Snart ar det dags

Snart kommer dagen jag lange langtat efter, namligen 17 januari. Da kommer namligen Mamma, Christian & Elias hit och halsar pa mig.
Ska blir hur kul som helst. Har verkligen saknat dem. Men samtidigt kanns det overkligt och valdigt konstigt att de ska komma hit. Hit till min varld.
Kan inte riktigt forestalla mig dem ga runt har i huset, aka i samma bil som jag, shoppa med mig osv.
Men det ska de i alla fall gora.
Jag har en liten lista pa stallen vi ska aka till, restauranger vi ska ata pa och saker jag vill visa dem.
Hittade ocksa en valdigt bra sida om NY - www.ilovenewyork.se 
Sa nu har jag skrivit upp vad vi ska gora dar ocksa. Blir antagligen de vanliga turistgrejerna men det ar ju det som ar haftigt sa varfor inte. Aka upp i Empire State Building och promenera runt i Central Park.
Far ju inte glomma att namna all shopping pa 5th Avenue. Kanske blir det en Broadway musikal ocksa.

De tva sista veckorna i Januari kommer bli fantastiska! Far ju inte bara chansen att se NYC utan aven Boston. Hur coolt som helst! Ska bli sa kul att traffa Helen och andra svenska AuPairer ocksa.
Allt kanns sa mycket battre nar man har nagot roligt att se fram emot. Behovs!



Om 19 dagar..


Kommentarer
Postat av: E

Va kul sanna :) förstår att det måste kännas overkligen för dig när dom kommer! Men sen är det inte långt kvar tills det är sommar och du kommer hem?

2009-01-08 @ 08:58:27
URL: http://emmabeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0