Lugn nyar

Ar valdigt trott just nu. Sov bara 3 timmar i natt, sa det blir en valdigt kort sammanfattning om vad som hande igar.

Jag jobbade till kl 6 och sen forsokte jag skynda mig sa gott jag kunde att boka hotellrum, packa och fixa mig for kvallen. Robyn ringde och bokade ett rum till oss (jag, sophia, alice & olivia) Hon lyckades fjaska med personalen dar sa vi fick 10 dollar billigare plus gratis frukost. Perfekt!
Nar jag var fardig var kl runt halv 8 och jag akte och hamta upp de andra. Nar vi kom till Fayettville gick vi till en mexikansk restaurang. De hade valdigt god mat.
Sen akte vi till hotellet. Vi lyckades komma in pa rummet 4 minuter innan 12-slaget.
Det var meningen att vi skulle fixa oss och sen ga ut. Men en av oss tyckte att det var for kallt och ville inte ga sa det blev att vi satt pa hotellrummet och delade pa en flaska vin. Pratade till klockan 4. Vi spelade in lite filmer ocksa. Ska kolla igenom dem och se om det ar nagon som jag kan lagga ut.

Sa det var min nyar. Ganska trevlig anda. Madde bra dagen efter och allt.
Anledningen till att vi hyrde ett hotellrum var for att vi skulle kunna ga ut och festa (och dricka) och inte behova kora hem sen. Nu blev det inte riktigt sa. Men aldrig fel att ligga pa hotell.
Hoppas ni hade en bra nyarsafton!

Nu blir det till att krypa ner i sangen.
Byebye






INTE NYAR MEN DET VAR VI 4 SOM VAR IVAG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0