My little cuties

Idag nar jag lamnade JT och Kate pa forskolan blev jag sa rord att jag fick tarar.
Barnen brukar namligen vara lite smakinkiga nar jag lamnar dem. Men idag var det inga som helst problem. Forst lamnade jag JT och sen gick jag till ett annat rum for att lamna Kate.
Nar jag sedan skulle ga till bilen gick jag forbi JT's klassrum och jag horde nagon som ropade
"Bye Sanna!" Da var det lilla JT som stod dar och vinkade. Jag sa "byebye" och vet ni vad han sa da?
"I love youu"


Han ar sa himlans go och charmig. Kate ar jattesot hon ocksa, sager massa snalla saker varje dag.
Hon kan saga "sanna, you are beautiful" eller "I love you" bara helt sadar.
Men det roligaste ar nastan nar hon sager "You are the best cooker I ever had". Bara det att hon sager det varje kvall nar vi ater middag aven om det ar olika personer som gjort maten. Sa ibland ar Robyn the best cooker, ibland jag och ibland Eddie.


Idag var jag pa Chelsies skola och hon slingade mitt har. Sa skont att ha det gjort. Var sa langesen sen sist sa behovdes verkligen. Sen akte vi till ett sushi stalle och at lunch. Alltid lika kul att prata med henne. 
 


Nu maste jag sova (som vanligt) men borjar sa tidigt som 6.30 i morgon bitti. Sa dar ryker min morgonpromenad men jag far val ga ut och busa med barnen hela dan i morgon istallet.

Hoppas ni far en bra helg! Det ska iaf jag ha. Har massa roligt planerat. Hoppas bara att allt blir av ocksa.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: e.

Så gulliga barn du har sanni! hihi..

Blev det ljusa slingor?:)

2009-01-09 @ 09:22:41
URL: http://emmabeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0