I'm Freaking Out

Ar ganska deppig just nu. Ar trott och alla mina saker ligger utspridda over hela rummet.
Det ar nog inga problem med att fa plats med alla saker, men det ar bara det att det ar alldeles for tungt.
Far hoppas att jag kommer pa en bra losning, annars maste jag kopa en till resvaska.
Och inte nog med det, jag har sju finnar i ansiktet ocksa. Som bara ploppa upp sadar.
Sen haller jag ju pa med ett fotoalbum till familjen. Scrapbooking tar lang tid marker jag.
Forhoppningsvis kan jag skriva lite mer imorgon.


Kramar


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej Gumman.Take it easy. Det fixar sig.Tänk på din resa,och ha det bra.Kram mamma.

2009-06-05 @ 13:21:03
Postat av: linnea

Tack så mycket min vän!! jag längtar så efter dig du anar inte! :( men nu är det inte låååångt kvar. ÄLSKAR DIG

2009-06-05 @ 16:21:51
URL: http://linnealarsson.blogg.se/
Postat av: Gitte

Hej Sanna, jag läser här varje dag och jag måste säga att du har ett otroligt gott humör trots motgångar.Det är inte utan att man blir avundsjuk!

det är som din mamma säger, det fixar sig.

ha det riktigt gott dom sista dagarna du har kvar!

och du, försök köra den där bilen ,det hade jag gjort. kram Gitte

2009-06-05 @ 17:54:14
Postat av: Elin

men vännen! det ordnar sig, tänk du ska ju till Californien:) Weheyy!!!!!! Jag vill byta med dig:) Ha en otrolig fantastisk resa. Ses snart hjärtat! Puss o kram å nyp i baken;)

2009-06-05 @ 19:31:37
URL: http://andreassonelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0