Panik!

Panik panik panik.
Trodde att jag var ute i god tid. Borjade ju packa for en manad sen. Men inte da. Tiden gar alldeles for fort. Har bara nagra timmar pa mig i morgon.
Som tur ar kommer jag tillbaka nan dag efter californien sa kan packa det sista da. Far forsoka stada upp rummet i morgon. Emma kommer ju nar jag ar i cali.

Om jag har tid i morgon skriver jag nat inlagg. Om inte kommer ni inte hora nat fran mig innan jag landar pa Landvetter.
Ar inte langt kvar nu vettni. Kanske kan jag lana datorn lite pa mandag eller tisdag och blogga det sista.
Kan nog inte halla mig efter att ha varit i LA, San Fransisco och Las Vegas.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en underbar resa!!

2009-06-09 @ 22:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0