Pics

Spenderade hela min lediga tid igar till att forsoka valja ut vilka kort jag vill framkalla. Sa idag antligen fick jag brannt dem till en cd. Jag forsokte framkalla bilderna online men det funkade inte riktigt. Men det ar sa bra for man kan bara ta med sig en cd, minneskort, diskett eller nagot liknande till WalMart och sa har de en maskin dar du stoppar in cd:n eller vad du nu har. Och sa kan du valja vilka kort du vill framkalla, vilken storlek osv.
Man kan ocksa valja om man vill ha korten inom en timma, vilket ar det dyraste alternativet eller om man kan vanta nagra dagar. Jag valde en timma for jag maste forsoka borja med albumet till familjen.
Sa ska nog aka och hamta korten sen senare ikvall och framkalla mina andra. Har ca 800 kort som jag vill ha framkallat, det ar kort bade fran studenten, Bulgarien resan och aret som har gatt.

Idag hade jag lunch med Robyn. Var valdigt gott. Tog en drink ocksa, det var behovande. Behovde slappna av lite. Ar ganska stressad just nu. Det ar sa mycket att packa och jag kommer inte kunna ta med allt som jag vill ha. Sen behover jag en vaska till Californien med.

Aja, det ordnar sig sakert i slutandan.


Kan inte fatta att det redan var ett ar sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0