Besviken

Ar riktigt besviken just nu faktiskt. Det ar namligen sahar att jag kor ALLTID om vi AuPairer ska hitta pa nagot.
Och sa nu denna helgen kunde jag inte kora. Tror ni att nagon kom och hamtade mig da?
Nej, de sa bara
"du ska inte med och ata ikvall va?"
"nej, jag antar inte det eftersom ingen har fragat mig"
"nej, vi tankte att du kan ju inte kora sa"

Och da ska ni veta att den ena tjejen kor nastan forbi mitt hus pa vagen till restaurangen och den andra tjejen kanske bor 10 min ifran. Och den ena tjejen som var med bor valdigt langt bort men henne hamtade dem.
Sa alla AuPairer utom jag akte ut och at. (Forutom Sophia ocksa, antar att de inte fragade henne for att hon bor for langt bort)

Sa javla dalig stil! Men det ar bra da vet man hur mycket dem bryr sig.
Saknar mina riktiga vanner

 
 Ni Ar Dom Basta! Tack For Att Ni Alltid Finns Dar For Mig. I Love You So Much


Kommentarer
Postat av: Linnea

snart kommer du hem älskling! och då ska jag komma hämta dig hur långt bort du än är!! så det så. skit i dom, de vet inte vad de missar som inte tar med underbara dig!! Älskardig min underbara vän!!

2009-03-10 @ 08:56:21
URL: http://linnealarsson.blogg.se/
Postat av: Elinpelin som tänker på sin Sanna

Näää fy vilken dålig stil! :/ när de ändå typ kör förbi dig? så gör man ju inte, speciellt inte när du ställer upp och kör hela tiden. Nu blir jag arg!!!! :( vad tråkigt! Kom hit sanna så lovar jag att köra runt på dig;) Haha Saknar dig vännen. Tänker på dig. Satt och solade och tänkte på dig hur mycket du betyder och vilken otroligt fin människa du är:) Ta hand om dig! Puss babe

2009-03-10 @ 10:16:09
URL: http://andreassonelin.blogg.se/
Postat av: Erika

Du har all rätt att vara besviken. Man vill såklart få något tillbaka, när man själv brukar ställa upp för andra. Men du vet att när du snart kommer hem så har du riktiga vänner som alltid finns och ställer upp för dig Sanna! :) Saknar dig också! Många kramar

2009-03-10 @ 10:20:30
URL: http://xerikax.blogg.se/
Postat av: Sophia

Nej jag blev inte heller tillfragad, visst forstar jag att jag bor lite knepigt till men det hade ju varit trevligt att iallafall fa fragan om man vill folja med, kanske hade man kunnat losa det pa nagat annat satt. men jaja. men jag blir sur nar jag hor att de gor sa mot dig med, for du har anda stallt upp och skjussat runt oss andra jattemycket! och du bor verkligen inte lang ifran!

2009-03-11 @ 14:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0