Dom inte for snabbt

Killen som jag traffade igar visade sig faktiskt vara en riktig snall och go kille. Och han sag faktiskt bra ut ocksa.
Var ju valdigt fel av mig att doma han efter att bara ha pratat med han i max 8 minuter sammanlagt. Och dessutom jobbade han ju dem tva gangerna.
Sa jag var positivt overraskad. Han hamtade upp mig har sa akte vi hem till han. Spelade lite wii med hans familj och nagra kompisar till han. Som tur var, hade jag en enorm tur nar jag spelade. Lyckades fa en hel del strikes pa bowlingen och tennisen gick bra den med. Har nog aldrig spelat sa bra. Kandes skont. Impa lite pa familjen och vannerna. haha.
Sedan drack vi och spelade lite kort. Var valdigt trevligt. Hans familj ar underbar. Saknade min familj sa mycket nar jag var dar.
Sa forhoppningsvis kommer vi ses fler ganger. Jag kande pa mig att jag skulle traffa han. Sa jag ar sa glad att jag gjorde det. Det ar ratt konstigt egentligen att man kan kanna sant pa sig. Man kanner bara att det har ska jag gora av. Det ar nan mening med det har.

Men jag har ocksa lart mig nagot annat av mitt dejtande har, namligen att man ska inte ta ut for mycket i forskott.
Sa jag ska bara ta det lugnt och se vad som hander. Jag menar det har ar ju lite av en rolig grej ocksa for bada vet ju att jag ska aka hem om lite mer an 3 manader.

Sa nu har jag absolut lart mig att inte doma manniskor for snabbt. Jag skams sa over att jag gjorde det. Jag menar det ar ju sa taskigt och orattvist mot den personen. Men jag har lovat mig sjalv att verkligen bli battre pa att inte doma for tidigt.
Jag larde mig en hel del av det har faktiskt. Vad kul!

Har ocksa insett att om jag nagonsin ska hitta en pojkvan far jag nog sanka mina krav. Men man vill ju sa garna ha nagon som ar bade snall, smart, snygg och muskulos. Helst spela gitarr ocksa. Och ha gott om pengar.
Men jag ar ju bara 19 sa jag hinner val ga igenom lite killar innan jag behover bestamma mig. Eller det kanske ar lattare att dejta flera killar samtidigt for da ar nog chansen storre att man far allt man vill ha. Hmm... far fundera vidare pa detta.

Nu ska jag till Alice och ata massa gott. Hon ska gora crepes och nan citrontarta. Mumsigt


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag håller med dig, allt som händer har alltid någon sorts mening i sig. Det som händer, händer liksom bara, haha. Djupt värre, men jag hoppas du förstår vad jag menar :)

Ha de bra!

Kramar

2009-03-01 @ 20:41:55
URL: http://xerikax.blogg.se/
Postat av: Anonym

så kul för dig sanna, glad för din skull :)

haha, ja muskler ska dom allt ha ;)

saknar dig! många kramar <33

2009-03-03 @ 20:47:03
Postat av: Elin

vad kul att han va så bra:) där ser man, man ska inte döma för fort! vad skoj, då ska ni säkert träffas fler gånger:)

Glad för din skull:) go for it girl! Pusss

2009-03-05 @ 11:00:00
URL: http://andreassonelin.blogg.se/
Postat av: Leonora

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-05 @ 11:02:51
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0