Filmstjarna nasta?

Jag fick ett mail om att UR/SVT sokte personer som var AuPairer eller sprakresenarer for att vara med i ett reportage.
De skulle folja den har personen i vardagen och syftet var att de skulle fa fram gladjen och det berikande med att lara sig ett sprak och hur man hanterar vardagen.
Programmet gors for gymnasie-malgrupp och skulle sandas till hosten pa svt. Och skulle samtidigt finnas tillgangligt for skolor att lana.

Hade varit riktigt kul att vara med pa det ju. Men tyvarr sag jag mailet 4 dagar efterat sa jag tror att det var forsent. Men jag skickade anda in sa far se om de svarar. De har formodligen redan tagit nagon annan. De ville borja filma redan i slutet av mars.

Men far se vad som ar meningen.

Kommentarer
Postat av: mormor

Ja det låter ju kul.Vi får hoppas det inte var försent men,men vi får se vad som är meningen

2009-03-08 @ 08:06:17
Postat av: Erika

Håller tummarna för att det inte är försent, hade varit kul att se Sanna på TV ;)

2009-03-10 @ 10:24:28
URL: http://xerikax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0