Fullmoon

Sitter pa skolan just nu och repeterar lite matte. Men det gar valdigt trogt. Har namligen inte kunnat sova sa bra de tva senaste natterna, pa grund av att det ar fullmane just nu.
Det ar samma sak varje gang och jag vet aldrig innan att det ar fullmane utan jag ser det dagen efter.
Eller jag sover ganska bra nar jag val har somnat men det tar en himla tid innan jag lyckas somna.

Dessutom ar det riktig var nu sa traden borjar blomma och sa, vilket for med sig allergier. Sa mina ogon rinner en del ocksa. Men det ar inte sa farligt for jag njuter sa av varmen och hur fint det borjar bli ute.



Kommentarer
Postat av: e

hehe ja vi får väl se i helgen om det blir några miljoner :D Om, då åker jag ner till dig direkt, och tar linnea med mig:)

Har du pollenallergi? Va härligt med vår, hoppas den kommer hit också snart.

2009-03-10 @ 20:31:38
URL: http://emmabeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0