GRATTIS SYRRAN!



GRATTIS LISA!! KAN INTE FATTA ATT DU AR 15 NU.  KANNS SOM ATT JAG MISSAT NAGRA AR FRAN ATT DU VAR 4 OCH FRAM TILL NU. DU HAR ALLTID KANNTS SA LITEN FOR MIG. OCH DU GOR FORTFARANDE. KANNS SOM ATT DET INTE VAR LANGESEDAN JAG GICK I 8AN OCH SKULLE KONFIRMERAS.



LIKA SOT NAR DU RACKER UT TUNGAN NU SOM DU VAR NAR DU GJORDE DET 3 AR GAMMAL. FAST DA VAR DU ARG FOR ATT DU INTE FICK SOM DU VILLE. HAHA.


OCH NAR DU INTE FICK SOM DU VILLE SKOJADE VI MED DIG ATT DU INTE SKULLE GA UT NAR DET REGNADE FOR DA SKULLE DU DRUNKA (PGA DIN SURA MUN) HAHA



DU AR SA OTROLIGT SMART GUMMAN. JAG AR SA STOLT OVER DIG. EN RIKTIGT FANTASTISK TJEJ AR DU.


OCH DU AR SA ROLIG ATT VARA MED. DU TAR SAKER SA LATT OCH DU SKOJAR SA MYCKET


SAKNAR VARA ROLIGA STUNDER IHOP.
HUR VI ALLTID STOD FRAMFOR SPEGELN TILLSAMMANS OCH GJORDE IORDNING OSS FOR NAT KALAS ELLER NAN FEST.
NAR VI SATT I SOFFAN OCH KOLLA PA TV IHOP
HUR SNALL DU VAR OCH ALLTID DELADE MED DIG AV DITT LORDAGSGODIS TILL MIG AVEN OM DU ALDRIG FICK NAT TILLBAKA (eftersom jag inte koper godis)
HUR VI KUNDE PRATA OM SAKER
HUR MYCKET DU GILLADE ATT RETA MIG 
HUR VI KUNDE BRAKA OCH SKRIKA PA VARANDRA OCH SEN BARA STOPPA OCH BORJA SKRATTA. HAHA. 
ALLA DINA ROLIGA OVERRASKNINGAR SOM DU ALSKAR ATT GORA
OCH MYCKET MYCKET MER

JAG TROR ATT VI KOMMER HA ANNU FLER FANTASTISKA MINNEN NU NAR ALDERSSKILLNADEN INTE SPELAR SA STOR ROLL LANGRE.

HOPPAS DU FAR EN PERFEKT FODELSEDAG. JAG AR SA LEDSEN OVER ATT JAG INTE KAN VARA DAR OCH FIRA DEN MED DIG.

JAG ALSKAR DIG! <3

Kommentarer
Postat av: e

det går på kanal 4! du får kika om det finns på nätet :)

2009-03-21 @ 09:04:05
URL: http://emmabeatrice.blogg.se/
Postat av: lillasyster ;)

åh, TACK så jätte mycket sanna! :)(a)

vad glad jag blir :D HAHA, jag kommer inte äns ihåg att ni sa det. jag saknar dig jätte mycket. ska bli så kul när du kommer hem. Vi får hitta på mycket och du har mycket att berätta. det räcker att du bara är min syster. Du får va med när jag fyller 16 istället :)Du är så söt, snäll, snygg & go.

JAG ÄLSKAR DIG MED! <33

2009-03-22 @ 16:56:34
Postat av: elinpelin

söt du är sanna. Grattis Lisa:) Kramisar

2009-03-23 @ 15:24:35
URL: http://andreassonelin.blogg.se/
Postat av: Erika

Grattis Lisa! :)

2009-03-23 @ 19:44:25
URL: http://xerikax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0