Gullunge

I forrgar nar jag korde forbi postladan tankte jag att jag skulle stanna och se om det var nagon post till mig. Men sa tankte jag att "nej, det ar ingen ide." Men jag hade anda en kansla av att jag skulle kolla.
Senare pa kvallen var jag ute och gick och fick aterigen kanslan av att jag skulle kolla i postladan. Det var sa nara att jag struntade i det. Men sa tankte jag att "hur latt ar det egentligen och bara ga dit och kolla" Eddie skulle ju inte vara hemma denna helgen heller och han ar den som hamtar posten. Och oftast tar de med sig posten till deras kontor sa kan den ligga dar i flera veckor innan de far med sig nat kort eller brev hem till mig.
Sa jag gick dit. Och tror ni jag blev overlycklig eller!
I brevladan (heter det brevlada eller postlada forresten? haha) lag ett rott kuvert till mig! Jag oppnade det med en gang och nar jag sag vad som var dar i borjade tararna rinna. Dar var nio kort till mig som Melanie (min snart 2-ariga lillasyster) hade skickat.
Hon ar sa otroligt sot och jag saknar henne enormt mycket. Hon var ju bara en liten bebis nar jag akte sa hon har ju andrats jattemycket. Jag ar sa nyfiken pa att se vad for slags personlighet hon har och hora henne prata.
Melanie var med pa varje kort men sen var ocksa Tuwa, Pappa, Anders, Farmor o Farfar med pa olika kort. Det var kul att se alla. Tuwa, mitt gudbarn o kusin, har ocksa blivit stor nu. Sa sot.
Det ar sa roligt att fa kort for skriver gor jag ju med manga av er men bilder ar nagot speciellt tycker jag. Darfor ar det sa roligt nar mamma eller lisa tar kort pa kalas och nar Melanie skickar kort pa sig sjalv :)
Sa det var valdigt uppskattat! Nu vill jag bara hem och krama om henne.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0