I have feelings

Har varit en vanlig mandag. Inte hant nagot speciellt.
Eller var ute och gick en kvallspromenad innan, vilket jag ar valdigt stolt over.
Skont att rensa tankarna.

Det ar hemskt att inte ha nagra vanner nara sig. Jag har ju Sophia men ingen av oss kan kora sa kan inte traffas. Dessutom aker hon hem i mitten av maj.
Kan ju inte traffa nan langre pga att jag inte kan kora eftersom jag precis forlora en van som skulle kort mig resten av tiden har.

Bara sa ni vet har jag ingen lust att vara positiv just nu. Men forhoppningsvis kommer glada sanna tillbaka snart.
Jag har ju iaf dem basta vannerna man kan ha hemma i Sverige. Kanns skont att ni finns dar.


Kommentarer
Postat av: elin

Vännen! Tycker så synd om dig, det är nästan så jag sätter mig på planet till USA nu o tar några snack med den där killen och din kompis... Man gör ju inte så!!!! Tur för dem att jag har så långt till dem. Det ordnar sig hjärtat. Nu kan vi konstatera att amerikanska killar inte är något att ha, de är riktiga skitstövlar ärligt talat.

Det går fort nu innan du ska hem. Sen hoppas jag att du hälsar på mig i sommar:)

Hoppas galada sanna kommer tillbaka, med det gör hon!! Älskar dig.

2009-03-31 @ 08:16:02
URL: http://andreassonelin.blogg.se/
Postat av: linnea

Klart vi finns här min underbara sanna. och snart är det dags för dig att komma hem till oss. absolut inte långt tid kvar. så ta vara på den sista tiden och tänk på att du snart får träffa oss. Älskarsdig!

2009-04-02 @ 11:11:23
URL: http://linnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0