In the middle of the week

Yes, nu ar jag i mitten pa veckan. Harligt!
Idag tog jag med barnen till JumpZone. Det var valdigt uppskattat. Ett tag var vi dar sa gott som varje onsdag men sen blev det att vi gick pa sagostunden pa biblioteket istallet.
Sa de var glada att vara tillbaka.

Nu ligger dom och sover sa gott! Sa jag tankte skriva ett litet inlagg har och sen stada upp mitt rum lite grann.
Ikvall ska jag traffa Blake. Har inte traffat han sen i fredags sa det ska bli kul.

Annars har jag nog inte sa mycket att beratta. Sa jag far val avsluta med ett en liten tankestallare.





Vaga! Du blir starkare
Jag vagade komma hit och jag blev sa mycket starkare utav det.
Jag forsoker saga ja till saker aven om jag ar osaker for jag vet att jag kommer vara sa mycket starkare nar jag har gjort det, nar jag kanner att jag klarade nagot som jag inte trodde jag kunde. Du lar dig av alla utmaningar!
Och du har sa mycket kul pa vagen. Ju mer saker du vagar gora desto mer saker kan du gora. Tank sa manga mojligheter som oppnar upp sig om du vagar.

Kommentarer
Postat av: Emma B

bra tankeställare!

2009-03-12 @ 13:09:11
Postat av: Erika

Kloka inlägg! :)

2009-03-12 @ 16:54:45
URL: http://xerikax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0