Kanon

Tankte forst inte ta en kvallspromenad for det har regnat i eftermiddag och trodde att det regnade fortfarande.
Men sa tankte jag "asch skitsamma. gor val inget om man blir lite blot. kan ju vara en harlig kansla att vara ute och kanna regnet mot ansiktet" Det ar faktiskt ratt roligt!
Sa gick jag ut. Jag gick i en timma och det kom inte ens en liten droppe. Sa nu ar jag sa glad att jag gick ut.


Har last en bra bok nu och sa skrev jag ner lite bra saker medan jag laste. Sa tankte dela med mig av tankarna till er.

Folk kommer ihag dig for vad du har gjort, inte for vad du har eller hur du ser ut


Kommentarer
Postat av: Elinpelin

Du är så klok Sanna. Så bra att du skriver ner saker under tiden du läser. Du är ju så duktig! Å en fantastiskt klok tjej<3

2009-03-11 @ 10:17:45
URL: http://andreassonelin.blogg.se/
Postat av: Emma

Hurtigt sanna =)))

2009-03-11 @ 10:53:20
URL: http://emmabeatrice.blogg.se/
Postat av: Erika

Bra gjort Sanna! Man ska trotsa vädret i vissa fall :D

2009-03-11 @ 11:55:05
URL: http://xerikax.blogg.se/
Postat av: Mormor

Tack sanna för du delar med dej av bra tankar.Jag har oxå varit ute och gått en lång runda,men här blåser nordlig vind skönt ändå för solen var framme.Kram på dej.

2009-03-11 @ 15:14:07
Postat av: trogen bloggläsare

Jag håller med de andra! Du är riktigt cool och en grym förebild för andra tjejer!! Glöm aldrig det! (inte bara pga av detta inägg, utan genom hela bloggen)

2009-03-11 @ 20:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0