Kortis

Har varit mycket idag. Sa det blir inget langt blogginlagg idag. Skriver i morgon istallet. Ska forsoka komma i sang tidigt (redan halv 12) sa jag kan ga upp tidigt i morgon och springa min morgonrunda. Eller kanske ga. Far se vad jag kanner for.

Andra behandlar dig pa samma satt som du behandlar dig sjalv. Ser du ner pa dig sjalv och behandlar dig daligt gor andra det ocksa. Om du daremot behandlar dig sjalv bra genom att vara stolt over dig sjalv, hur du ar och vad du kan kommer andra att se dig pa ett helt annat satt.
Tank pa det ni! Ni ar varda att behandlas med stor karlek och omsorg. Sa jag hoppas att ni tar hand om er mina alsklingar, vanner, slaktingar och alla andra goa personer som laser min blogg.



Nagot som jag ar riktigt stolt over



Nu ska jag sova riktigt gott i min stora skona sang med mina mjuka goa kuddar. Underbart!
:D

Kommentarer
Postat av: Elin

Så sant så Sanna:)

2009-03-16 @ 12:10:22
URL: http://andreassonelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0