Krangligt

Har kollat runt pa lite olika utbildningar och kurser. Hittade perfekta programet, men da var det i Trollhattan. Typiskt ocksa. Dessutom maste jag borja denna hosten eller vanta sa lange som tills nasta host.
Annars var det nagot som jag verkligen ville jobba med - Halsovetarprogrammet med inriktning mot halsopromotion och lag pa 180 hp.

Skulle helst vilja plugga i Varberg, Boras eller Goteborg. For da kan jag fortfarande bo hemma tills jag hittar lagenhet. Billigast ocksa.

Varfor ska det vara sa krangligt for. Har i alla fall bestamt mig for att jag ska plugga och satsa hart pa det. Jag ska bli nagot riktigt bra. Ha enormt roligt pa jobbet samtidigt som jag tjanar riktigt mycket pengar. Jag vet att jag kan gora det! Kan atminstone forsoka. Eller hur!

Forresten Ingrid, den dar utbildningen i Varberg som du tipsade mig om. Kommer du ihag vad det var for nagot fortfarande? Kan namligen inte hitta den.

Dags for sanni att krypa ner i sangen och dromma om hennes lysande framtid :)


Saknar min Sverigekropp!
 

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hej Sanna! Går in och kollar din blogg varje dag och läser vad du hittar på där borta i US. Bara några dagar efter att jag tipsat om utbildningen här i Varberg stod det i tidningen att den skulle läggas ner. Synd för den verkade jättebra.Du hittar säkert något bra alternativ. Tycker du den i Trollhättan verkar bra så slå till.Det är en liten trivsam stad och det brukar ju erbjudas möjligheter att bo på skolan.

Ha det gott kram från Ingrid.

2009-03-16 @ 09:22:20
Postat av: Elin

Å sanna ja det där med utbildningar är verkligen krångligt. men är det någon som ska läsa något med hälsa är det verkligen du. som handen i handsken! :) jag får också sådan ångest!

Pussss

2009-03-16 @ 12:07:25
URL: http://andreassonelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0