Manikyr - en riktig lyx

Kom precis hem fran en nagelsalong. Robyn tog med mig dit for att fixa mina naglar. Sa jag gjorde en fransk manikyr. Jag blev otroligt nojd. Tyvarr kommer det bara att halla i nagra dagar for jag gjorde det pa mina riktiga naglar och inga losnaglar. Men det ar kul sa lange det varar. Man maste ju unna sig fina saker ibland. Kanns riktigt lyxigt.



Igar var jag och Alice och shoppade lite grann. Jag kopte dock inget - eller jo vatten och tuggummi.
Jag korde hem Alice och sen akte jag till B.

Idag blir det nog bara en slapparlordag. Var langesen jag var hemma en lordagskvall. Familjen akte precis ut for att ata. De fragade om jag ville folja med men jag tyckte det kunde vara skont att stanna hemma.
Sa det blir nog till att satta pa en film.
Just det i natt ar det dags att vrida fram klockan en timma ocksa. Fasen. Aja, kan ju iofs sova langre i morgon.

Hoppas ni har en bra helg


Kommentarer
Postat av: Erika

Snygg manikyr! :)

2009-03-08 @ 12:50:21
URL: http://xerikax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0