Nice to have someone

Vet inte hur mycket jag hinner blogga i helgen sa passar pa att skriva mina planer nu.

I morgon kvall blir det fest. Sista helgen pa Springbreak (varlovet) sa alla ungdomar passar pa att njuta (festa)
Sa det ska bli kul.
Efter det foljer Alice med mig hem och hon ska stanna har hela helgen. Det ska bli kul.
Var ett tag sen jag hitta pa nat kul sa jag ser fram emot helgen.
Pa sondag har vi en AuPair aktivitet. Ska till nan grotta. Kan bli spannande.

Nu vantar sangen. Far se om det blir en morgonpromenad i morgon bitti eller om jag tar lite sovmorgon. Blir nog det sista. Maste ju ladda for helgen.

Ha en underbar helg!

Pussar & Kramar


Alice







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0