Out on the market

Nu ar huset "out on the market" igen. Alltsa till salu. Far hoppas vi far nagra kopare den har gangen. Det var tva stycken som var valdigt intresserade forra gangen. De var nog t.o.m pa vag att kopa huset. Men vi hade inget annat hus att flytta till sa vi var tvunga att dra tillbaka saljningen.
Men nu har dem hittat ett hus, eller ska jag kanske saga slott. Na.. da overdriver jag nog lite. Men det ar ett riktigt stort och fint hus. Jag fick aran att ga igenom det haromkvallen. Jag sager bara "Oh my goooood!"
Har jag tur far jag bo dar i nagra dagar innan jag aker hem. Hoppas!Hoppas!Hoppas!
Det ar Robyns pappa som har byggt det sa de har bott dar innan. Sen fyra ar tillbaka har det hyrts ut.
Vi far val se vad som hander.
Ska forsoka ta kort om jag kan.

Annars ar det val inte sa mycket pa gang har just nu. Riktigt harligt vader har vi nu, 27 grader har det varit idag. Harligt. Har lust att bada. Langtar riktigt mycket till havet nu.
Just det, familjen soker for en ny AuPair nu ocksa. Spannande att vara pa denna sidan av matchningen. Inte riktigt lika nervost. De hade tydligen hittat nan bra tjej fran Sverige. Robyn vill att jag ska hjalpa dem. Ska bli riktigt kul att lasa om de olika AuPairerna och sa.

Sen tack vare positiva och peppande kommentarer har jag ansokt till en hogskola i Trollhattan och en i... Karlstad.
Men som sagt det ar bara ansokning. Om jag kommer in far jag ta hansyn till det da.
STS, min AuPair organisation, behovde fler intervjuare sa kanske ska anmala mitt intresse for det ocksa.
Sen har mamma hjalpt mig med en ansokan som Personlig Assistent pa Marks Assistans. Sa far se vad som hander nar jag kommer hem.




Nu ska jag ta hand om JT. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: linnea

oh no ska du lämna mig igen :(

2009-03-18 @ 22:35:04
URL: http://linnealarsson.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Vad bra att du skickat in ansökningar. Jag är övertygad att du kommer in. Lika bra att ta tag i utbildningen direkt. Det är mycket svårare om man börjat jobba och blir van med lite mer pengar att röra sig med. Det är ju så idag att alla roliga jobb kräver utbildning. Så lycka till. Jag vet att det kommer att gå bra för dig i livet Sanna.

Kram från Ingrid.

2009-03-19 @ 11:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0