Saturday Night Life

Igar foljde jag med Blake pa en hemmafest hos en kompis till han. Fasen vad kul det var. Det ar helt annorlunda fran hemma i Sverige. Det var forsta gangen jag var pa en "yngre fest". Annars har jag festat med folk som ar 24 och uppat 30. Igar var dem 16-20.

En typisk sak for fester har ar att man dricker ur stora roda plastglas. Har inte varit pa en enda fest dar de inte har dem har glasen. Ni kanner sakert igen det fran amerikanska filmer.


Sen vet jag inte om det ar bara for att jag ar nere i soder eller om det ar sa over hela usa. Men festkladseln skiljer sig en hel del. Har ar de inte riktigt sa uppkladda.
Igar hade tjejerna minsihorts och en vanlig t-shirt med nat tryck eller minishorts  och munktroja. Skor till det var uggs.
(Och nej, jag har fortfarande inte fattat att de gar med skor inomhus aven om storsta delen av husen ar tackt av heltackningsmatta)

Det var ocksa en cowboy-kille dar. Jeans, skjorta, cowboyhatt och cowboy boots. haha. Sa jag fick se lite countrydance. Var kul.
Sa det var en valdigt intressant fest. De hade ocksa tva roliga drinklekar/drinkspel eller vad man ska kalla det. Sa ska komma ihag dem sa jag kan visa dem for er hemma i sverige.

Nu tankte jag ringa min lilla goa syster Melanie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0