Saturday

Det har varit en ganska lugn lordag idag. Jag borjade morgonen med att ata lite havregrynsgrot, nan timme efter det blev det en joggingtur i regnet.
Sen lite styrketraningsovningar hemma innan det var dags att skynda sig ivag till biblioteket har i Bentonville. Dags for International Storytime igen. Vi ar 6 personer som laser en och samma bok fast vi har oversatt det till varat modersmal. Sa det var engelska, svenska, spanska, franska, kinesiska och hindu.
Ganska kul faktiskt. Man far alltid nagot efterat. Forsta gangen fick jag ett vardekort pa $25, andra gangen ett vardekort i en bokaffar $20 och idag fick jag ett vardekort pa Starbucks vart $10.

Nu ikvall har jag stadat mitt rum. Behovdes verkligen. Har ocksa organiserat i min garderob sa jag hittar mina klader lattare. Sen har jag spenderat en hel del av min tid vid datorn. Har hittat tva jattebra inspirationsbloggar.
Om ni ar intresserade av Wellnes och sant sa ga garna in och kika

www.herbatezzan.se
www.ulrikagabriel.blogspot.com

hitta tva bra for er som gillar traning oxa
www.metrobloggen.se/SofiLindberg
www.metrobloggen.se/sportyspice

Kommentarer
Postat av: emma

va duktig du är sanna :) ger löpningen några resultat då? :D Vill prata med dig idag, eller nej imorn får då är jag hemma :) Hoppas vi hörs då!

2009-03-15 @ 16:54:33
URL: http://emmabeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0