So hard

Robyn & Eddie ville att jag skulle hjalpa dem att hitta en ny AuPair. De vill helst att hon ska va fran Sverige. Saklart! Svenskar ar bast.
Men det ar inte sa manga svenska AuPairer som soker just nu. Men jag har hittat nagra som jag nog ska maila och kolla upp lite noggrannare.
Det ar sa svart tycker jag for jag vill verkligen vara saker pa att personen stannar ett ar, helst tva. Och att hon fungerar valdigt bra med barnen och familjen. Sant ar ju svart att veta. Och jag vet inte hur lange jag kan vanta pa att de ska komma fler svenska tjejer.
Men samtidigt ar det valdigt roligt.

Har en tjej som jag tror skulle passa valdigt bra. Hon ar fran Knugsbacka sa det ar lite kul att hon bor ganska nara.

Nu maste jag aka till musikskolan med barnen.
Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej Sanna! Gött att familjen väljer att keka nyttigare;) hehe. Jo, det är ju en tjej från Svenljunga som ska åka i juni. Josefin Norén. Men hon ska ioförsej åka med Cultural Care,men då vet man ju iallafall lite vad det är för folk. Tänkte bara tala om :) hoppas du har det fint! Puss

2009-03-23 @ 21:34:12
URL: http://pelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0