Swedish food

Nej, idag ska jag inte gnalla over att jag saknar svensk mat. Utan anledningen till att jag har den rubrik jag har beror pa att jag har hittat en affar med svenk mat.
Det ar namligen sa att Robyns van kande till en affar dar de hade internationell mat. Nu hade de ju inte sa stort sortiment men jag kopte anda med mig knackebrod, musli, risgryn, lingonsylt och parlsocker.
Sa igar bakade jag kanelbullar och chokladbollar. Valdigt uppskattat. De bara proppade i sig, haha.
Planerar att gora risgrynsgrot nan gang framover ocksa.

Denna veckan har vi bestamt att vi ska borja ata halsosammare har i familjen. Antligen!! Jag har vantat. Sa det ska bli spannande. Mandagar ar det kyckling, tisdagar lax, onsdagar kyckling, torsdagar kalkonsmorgasar. Sen ar det mer fritt pa helgen.


Kommentarer
Postat av: mamma

Vow, vilka bullar.Du brädar mig!!!!!!!!!!Måste igång o baka.Bra Sanni.//Mamma

2009-03-24 @ 08:57:11
Postat av: mamma

vow vilka bullar!!! Du brädar mig.Jag måste öva.Superbra Sanna!!//Mamma

2009-03-24 @ 09:00:32
Postat av: Mormor

Sanna du är suverän vilka fina bullar kan förstå att dom åt med god aptit tänk att få goda hembakta bullar.Så har du fått familjen att äta sundar bra Sanna Kram mormor

2009-03-24 @ 15:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0