Things are going well

Veckan gar fort nar man ar lycklig.
Traffat B tva ganger denna veckan. Mysigt. Att han ar valdigt lik Ashton Kutcher gor ju inte det hela mindre mysigt.
Tank att jag forst inte ville traffa han.
Sen har jag varit valdigt duktig med att halla igang med traningen och ata bra. Sa detta har varit en supervecka.
JT borjar bli av med sin hosta nu med sa da kan vi vara ute och leka lite mera. Ska bli skont speciellt nu nar det borjar bli varmare.

Ska forsoka skriva klart mina jobbansokningspapper snart ocksa. Sa jag far in dem. Men jag tycker att det ar sa svart att veta vad man ska skriva sa jag skjuter upp det hela tiden. Inte bra.

Nu ska jag forsatta med lite grammatikovningar har pa datorn. Riktigt kul faktiskt for man vet att man kommer lata sa mycket battre nar man pratar sen. For jag tycker det later sa fult nar man pratar med grammatikfel.
Har ocksa forsokt sla upp ord och ge mig sjalv glosor. Kanns som att jag maste ta vara pa tiden och lara mig sa mycket engelska som mojligt nu nar jag snart ska aka hem. Och sen hoppas jag att jag kommer anvanda min engelska i Sverige ofta sa att jag inte glommer av alldeles for mycket.

Eller om jag skulle aka vidare till London och jobba... Elin sag att du var intresserad






Kommentarer
Postat av: Elin

Å jaa sanna det hade vart superkul! Vill verkligen träna upp min engelska och Londin hade ju vart super coolt;) vi får höras men jag är på;) Pusss gumman älskar och saknar dig!

2009-03-06 @ 07:54:45
URL: http://andreassonelin.blogg.se/
Postat av: mamma

Så ja,nu tar vi det lite cool.Tycker Sverige är underbart,här finns så mycket.Jag tycker att man ska vara i det landet man har sin familj o där man trivs!! Hihi//Mamma



2009-03-06 @ 12:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0