Vila och At!!

Maste tipsa om en jattebra sida som jag tycker det ar vart att ni gar in och kikar pa. Speciellt for unga tjejer som tror att hoppa over maltider eller trana flera harda pass om dagen hjalper er att ga ner i vikt. (jag var en av dem)
De skriver om bade traning, kost, halsa, skonhet m.m.
Det ar san har information vi behover mer av i samhallet. Istallet for de dar dagstidningarna med forslag pa dieter dar du gar ner flera kilo per vecka.

www.lifeportalen.se

Jag har spenderat flera timmar pa den har sidan. Jag tycker det ar valdigt intressant och det ar ju det jag vill jobba med. Sa fler timmar kommer det bli.


Nagot som jag har last flera ganger ar hur viktigt det ar att vila efter passen och lata kroppen aterhamta sig.

Take Care Guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0