5 weeks

Jag har bestamt mig for att forsoka sitta mindre vid datorn. Jag spenderar manga timmar har om dagarna.
Och far inte mycket annat gjort. Inte for att det finns sa mycket att gora men det finns ju alltid nagot.
Sa igar kvall tog jag ett fotbad t ex. Har inte gjort det sen jag kom hit sa det var valbehovligt. Kandes faktiskt extra skont och avslappnande bara for att jag inte har gjort det pa lange.
Efter fotbadet smorjade jag in fotterna i olja och tog pa plastpasar och sockar pa fotterna. Sa i morses var fotterna riktigt mjuka och skona. Harligt!
Jag tog mig ocksa tid att lasa en bok innan jag somnade.

Vadret ar valdigt morkt och regnigt. Inte riktigt lika roligt som soligt vader. Fast det ar valdigt mysigt. Kan man sitta inne och kolla pa film, lasa en bok, spela spel, pyssla och sant istallet. Eller sa tar man pa sig stovlar och regnklader och gar ut och hoppar i vattenpolarna. Finns ju inget daligt vader, bara daliga klader. Eller hur!
Men tyvarr ager inte barnen regnklader och JT har inga stovlar. Inte jag heller for den delen. Men vi hittar pa andra saker.

Just nu har Kate egentid med Robyn. JT ligger och sover sa skont i sin sang. Och jag sitter har vid datorn. Men tankte ga ner och kolla klart pa Biggest Loser som jag spelade in igar. Alskar det programmet. Men det forvanar er sakert inte ;) hehe.

Idag ar det exakt 5 veckor kvar tills jag aker till Kalifornien!! Jippiii!

Ha en riktigt bra helg nu!
Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: kattis

vilket datum kommer du till LA? vore ju skitkul om vi kunde ses :)

2009-05-04 @ 20:23:13
URL: http://hurrayforla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0