Blondie

Yes, antligen!
I morses tog jag tag i mitt liv. Jag sag till att fa mitt har slingat. Blir sa deprimerad varje gang jag ser mig sjalv i spegeln med 2, nastan 3, cm utvaxt.
Ringde Chelsie och fragade om hon var pa skolan idag men hon hade planerat att ta ledigt idag. Men sen sa kom hon for min skull.
Tyvarr klarade hon inte av att slinga mitt har mer an 5 min sen holl hon pa att svimma och madde sa illa sa hon var tvungen att ga till toaletten och spy. Sa en annan jattetravlig tjej fick ta over.
Fast sa lange Chelsie satt ner madde hon bra sa hon satt dar och pratade. Sa det var en trevlig och intressant pratstund. Berattar mer i morgon.
Maste fixa mig nu. Ska snart ivag pa middag och sen blir det fest. Avskedsfesten for Sophia.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0