En rolig historia om min pappa och hans sovande arm

Glomde en rolig grej!
I morses nar jag vaknade lag jag pa min vansterarm, sa den hade helt domnat av eller somnat. Det kandes sa ackligt nar jag lyfte pa den och inte kande nat. Har aldrig hant mig forut.
Detta fick mig att komma att tanka pa en rolig grej.
Vet inte hur manga ar sen det var pappa berattade detta for mig. Men det ar lika kul fortfarande. Nar han var ung, hrrrm yngre, sa hade hans arm somnat och han vaknade av att armen lag over ansiktet eller vad det nu var. Och han blev sa radd att han tog armen och slangde den i vaggen! hahahahhahaaha

Min pappa ar for go han


Kommentarer
Postat av: susanna

HAHA! De har hänt mig med. rätt många gånger. äcklig känsla, känns som en annans arm.

2009-05-10 @ 17:40:37
Postat av: lillasyster :)

hahahaha, kan se bilden framför mig xD aa, han är go han :)

lite sen kommentar men har inte varit inne här på ett tag ;O men nu så ska jag läsa :)

kram

2009-05-21 @ 17:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0