Fullt upp

Jag kan inte fatta det. I morses ringde James, pappan till de tva killarna som jag suttit barnvakt at tva helger, och fragade om jag kunde jobba fredag kvall. Vanligtvis brukar de vilja att jag borjar runt kl 6 men som tur var ville de att jag skulle borja kl halv 9. Och det var bra for jag ar ju hundvakt ocksa sa maste ga ut med hunden dar runt 8-9.
Sa jag sa ja.  Man far ju forsoka ta alla jobbchanser man kan fa. Vila far jag gora sedan. Och jag tror att detta kommer bli sista helgen som jag har massa att gora. For nasta helg har Robyns mamma flyttat sa ingen stadning och barnen ar inte i skolan sa ingen stadning dar heller. Jag tror inte att de behover hundvakt nasta helg igen och ingen barnvakt heller. Sa det far bli shopping och forberedelser infor hemresan. For helgen efter det aker jag ju till Kalifornien.

Sa min vecka ser ut sahar

- Jobba Man-Fre 43 timmar med Kate & JT
- Torsdag stada 5 timmar nar barnen ar i skolan
- Fredag Barnvakt och Hundvakt
- Lordag hundvakt och stada robyns mammas hus
- Sondag hundvakt och stada robyns mammas hus

Sa tiden kommer ga fort. Jag gillar't :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0