Glad igen!

Idag har jag matt mycket battre och varit mycket gladare. Det var ocksa fint vader, sa vi var ute en hel del.
Och nu pa kvallen gjorde jag det jag lange langtat efter, gick ut pa en promenad. Det var sa skont!
Kandes som att jag studsade fram. Riktigt harligt.
Och i morgon ska jag forsoka ga pa styrketraningspasset. Nu ar sanna igang igen!

Fick ocksa reda pa att vi tydligen har en spikmatta. Varfor har ingen sagt nat!! Jag har ju varit sa nyfiken pa att prova att ligga pa en san. Och sen visar det sig att vi har en san. Eller rattare sagt mormor o morfar har en nu. Ska bli sa spannande att prova.

I morgon tar min kara van sin examen har. Tyvarr sa slutar jag jobbet precis nar hennes avslutningscermoni borjar.
Men jag ska forsoka skynda mig sa att jag inte kommer alldeles for sent.
Sen blir det till att fira. Vet inte riktigt vart an. Men det kommer bli kanon.

Halva veckan har redan gatt! :D


Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej Sanna!Det var roligt att läsa att du mår bra igen och är lite gladare. Hoppas det var bra på avslutningscermonin med din vän. Kram Mormor

2009-05-08 @ 08:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0