Mothers Day

Japp, idag ar det Mors Dag har. Sa Robyns familj och vi at middag pa en restaurang. Jattegott var det.
Efter det akte vi hem till Robyns foraldrar och at god tarta.
Kate hade kopt en ring till Robyn. Hon ar valdigt bra pa att shoppa ska ni veta. Och hon vill gora det alldeles sjalv.

Jag var ocksa over och kollade pa vad jag skulle stada hos Robyns vaninna. Och det ska jag nog klara av utan problem. Ska stada tisdag och torsdag nar barnen ar i skolan. 200 dollar (ca 1 600 kr) far jag for 10 timmar. Det ar hog timpeng sa nu galler det att jag gor ett bra jobb.
Ska bli riktigt kul och spannande faktiskt. Ar sa glad att jag tog mig an utmaningen. Det belonade sig verkligen.

Sa nu ar det dags att krypa till kojs och ladda infor veckan.

Kommentarer
Postat av: Erika

Så duktig som du är så fixar det sig säkert ;-) Skönt med extra pengar.



kramar

2009-05-12 @ 13:34:35
URL: http://xerikax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0