Kan orsaka allvarlig sjukdom eller dod

Ja jag far val erkanna att den dar avskedsfesten for Sophia blev val inte riktigt som vi hade tankt oss.
Vi hade tankt att kopa massa gott att ata och dricka och sen skulle vi vara i en kompis till en kompis lagenhet.
Men sa blev det andrade planer. Vi tog fel avfarter, tappade bort varandra, missforstod varandra, skallde pa varandra (inte jag) osv. Det var tydligen meningen att vi skulle ga till en restaurang/discostalle istallet for den dar lagenheten. Men sen var det stangt sa vi akte till lagenheten iaf. Men hade inte med oss nat.
Som tur var hade dem chips och dricka dar.
Och jo en av "de aldre" tjejerna kopte Smirnoff till mig och Sophia. 1 dollar (ca 8 kr) per flaska. Lite smadyrt ;)
Iaf sa satte vi pa musik men sa kom grannkillen och klagade. Sa det blev inget med det.

Sen hade vi sa ackligt varmt pa hotellrummet. Sadar sa man far panik. Vaknar mitt i natten tatt i nasan och allt.
Aja fick iaf nagra timmars somn.
Sen blev det frukost pa WaffleHouse, men inte gott alls. Vi kunde fatt gratis frukost pa hotellet men en viss person sa att vi inte kunde det. Och av erfarenhet vet jag att det inte ar nagon ide att argumentera med den har damen, sa jag gjorde inte det heller. Vilket jag angrade.
Men nu har jag lart mig det till nasta gang.

Fast vi hade ganska trevligt anda faktiskt. Avslutade helgen med bio for 4 dollar. Sadar lagom pris.
Och jag har nagra nya frascha plagg i garderoben fran min shoppingrunda i fredags sa jag ar nojd. Nu tankte jag bjuda pa nagra bilder :)


Ny klanning som jag kopt. Ovant med langklanning men jag borjar gilla det


Vi gick till en japansk/kinesisk restaurang. Skitcool! Man satt och sag pa nar de lagade maten. Och det var som en liten show. Alice filmade sa ska saga till nar jag har filmen.


Jag & min kara van Sophia


Haha var lite ont om plats pa stolen


Jag med svarta ogon. Nana, tjejen fran thailand, tog kortet sa jag hade roda ogon fran borjan och sen kunde hon bara andra sa jag fick svarta.

Nar vi at pa Waffle House stod det en liten varningstext i menyn. Den lod ungefar sahar
"Allmant Halsorad: Agg, hamburgare och stek kan stekas enligt onskemal. Hur som helst konsumering av ra eller inte tillrackligt lagad mat sasom agg, hamurgare och stek, som kan innehalla skadliga bakterier, orsaka allvarlig sjukdom eller dod, speciellt om du har speciella medicinska tillstand" 

Jo men sjalvklart vill man ata maten efter det.

Kommentarer
Postat av: Susanna

En smirnoff Ice i Sverige kostar nästan 20 kr! :O

2009-05-04 @ 07:05:20
Postat av: elin

vad roligt med bilder sanna, och du är ju bara så otroligt söt att man vill ge din en bamse-kram! Supersnygg klänning, passa dig jättebra! Vill också ha en lång klänning, kan tänka att det är ganska ovant, men det är ju så snyggt!

Puss på min fina vän!

2009-05-04 @ 12:20:35
URL: http://andreassonelin.blogg.se/
Postat av: Erika

Klännningen var grymt snygg! :-)

2009-05-04 @ 12:40:58
URL: http://xerikax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0