Sol & Bad

Nu ska jag ivag till sjon med Alice & Nana. Tro det eller ej men jag har bara varit vid sjon i gang pa hela aret. Och da akte vi i en bat, tog dock mig nagra dopp.
Men idag blir det forhoppningsvis manga timmar vid sjon. Ska bli hur kul som helst. Jag ska bada! Fattar ni jag far antligen bada!!
Eller tankte inte pa att vattnet kanske ar kallt... Men ett dopp far det allt bli. Har jag doppat mig i havet i mitten pa april i Sverige ska jag val klara av att doppa mig i en liten sjo i juni i Arkansas.

Forresten ar jag jatteglad for jag var och shoppade i nastan 6 timmar igar. Hittade massa bra fynd. Kopte sa gott som allt pa rea. Har har de rea nastan jamt sa man kan hitta jattesnygga grejer.
Detta var min sista stora shopping innan jag aker hem. Men jag ar nojd. Nu ska jag bara valja ut vad jag ska ha pa mig nar jag aker hem. Nagot bekvamt men anda snyggt.
Men har ju lite tid att fundera.

Kram pa er 


Kommentarer
Postat av: Elin

Vad vacker du är min älskling<3

2009-05-31 @ 19:45:53
URL: http://andreassonelin.blogg.se/
Postat av: Lisa

haha, ojj då. inte lite packning då ;)<3 längtar tills du kommer hem :D

2009-06-04 @ 17:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0