Stressigt

Japp, idag var jag och stadade. Trodde att jag skulle hinna med hela nedervaningen pa 5 timmar, men det gjorde jag inte. Anda skyndade jag mig verkligen.
Jag hann inte riktigt se hur golvet blev som jag vaxade. Jag hoppas det blev bra.
Men tycker det ar lite pinsamt att jag inte hann med allt. Antar att jag var lite for noggrann med damningen i borjan.
Men jag ska ju dit pa torsdag igen. Da var det egentligen tankt att jag skulle gora overvaningen. Sa hoppas pa att det gar fortare sa jag hinner med att stada fardigt dar nere.
I varsta fall far jag val komma tillbaka pa tisdag nasta vecka.

Idag hade vi riktig aska har kan man saga. Var t.o.m sa jag var radd. For det var riktigt hogljutt. Men jag forsokte att halla minen infor barnen. Och jag lyckades. JT sa "Yeey" varje gang det dundrade.
Just nu sitter jag och kollar pa finalen pa Biggest Loser. Det ar spannande.

5 veckor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0