Swedish Meatballs And Pasta

Som ni vet sa ar Robyn o Eddie i San Frasisco for tva dagar.
Sa jag ar sjalv har med barnen. Jag sa att jag inte hade nagra problem med att vara det. Annars kunde hennes pappa komma har och sova over men de har ju haft sa mycket med flytten och allt. Sa jag tyckte det var onodigt. Jag menar det ar ju inte ofta de ar ivag och det ar min nast sista arbetsvecka med de sma busungarna.
Sa jag sa att jag vill ta hand om dem! Tycker det ar riktigt roligt. Tyvarr har de valdigt dumma allergier pa gang. Sa de mar inte sadar jattebra.
Darfor hade vi en mysdag idag. Kolla pa Beethoven och Beverly Hills Chihuahua. Nu sover de sa gott men ska snart ga och vacka dem.
Idag blir det kottbullar och makaroner till middag. Gott gott.

De sa att jag garna fick ta hit kompisar och sa om jag ville. Sa att jag inte kande mig instangd. Det tyckte jag var jattesnallt och det hade varit jattekul. Problemet ar bara att jag inte har nagon som kan komma. Alice's bil kranglar och Hannah har fotboll. Och ja det ar dem enda vannerna jag har har just nu.
Men men jag surar inte over det. Far val ga och lagga mig tidigt istallet. Eller tidigt kommer det val inte bli. Barnen lagger sig ju inte forran 10.

Sa detta har varit min onsdag. Far ju inte glomma av att saga att om 3 veckor har jag varit i Sverige i 2 timmar. Och ar obeskrivligt lycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0