The time

Det blev en extra natt med barnen for Robyn & Eddie's plan fran SF till Dallas var forsenat sa de missade flyget hem. De sov pa hotell och kom hem idag vid 11 pa formiddagen.
Nu ikvall har Kate haft uppvisning. Hon spelade en liten sang pa piano. Jatteduktig var hon. Och hon var sa sot i hennes klanning och fina haruppsattning. Som en liten prinsessa.

Sen akte vi och at mexikansk mat. Jattegott! Det ar nagot som jag kommer sakna valdigt mycket. Men jag ska nog kunna laga en hel del av det hemma.

Sakta men sakert borjar jag nu inse att jag bara har en vecka kvar har innan jag aker till Californien. Jag har hela tiden velat att tiden skulle gatt fort men nu nar det ar sa nara borjar jag nastan att fa lite panik. Nu vill jag istallet forsoka stoppa tiden. Men samtidigt ar jag helt fantastiskt overlycklig over att fa komma hem.



Kate med hennes pianolarare, som har varit Miss Arkansas


Kate med hennes svenska AuPair, som nastan har varit Froken Sverige 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Ja du Sanna jag kan tänka att du känner dej kluven samtidigt som du vill hem till oss så vill du vara hos familjen i Bentonville.Ha det nu bra i Kalifornien.Kram Mormor

2009-05-30 @ 10:33:25
Postat av: Sophia

men vaddå, har du nästan varit fröken sverige? :D berätta nu!

2009-05-30 @ 12:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0