The time's flying away

Idag ringde min lilla farmor. Det var en trevlig overraskning. Alltid roligt nar nagon "dar hemma" ringer.
Hon ringde faktiskt vid en valdigt bra tidpunkt. Idag har jag haft fullt upp. Men hon ringde precis nar jag var i bilen pa vag hem fran stadningen. Sa jag pratade med henne lite pa vagen och sen var jag tvungen att snygga till "varat" hus ocksa. Var dags for visning igen. Men kunde prata med henne samtidigt sa var inga problem.
Det har varit manga visningar nu denna veckan. Far hoppas att nan koper det snart.

Jaha, da ar det redan fredag i morgon. Jag overdriver verkligen inte nar jag sager att aven denna veckan har gatt enormt fort. Trodde att dagarna skulle vara sega nu nar man bara vantar pa att aka hem. Men antar att jag ar sa glad och att jag forsoker njuta av varje stund, sa tiden gar fort. 
Nu ska jag ta ett fotbad och sen ska jag sova gott. Upp kl halv 7 i morgon och ga en harlig promenad. Alskar det!
Kan ga i bara linne och shorts. Det ar dock valdigt klibbig luft. Men det hindrar inte mitt glada humor.


En bild pa min favoritkille bara for att jag saknar han sa!

Kommentarer
Postat av: elin

Oj vad stor lilla Elias blivit!! vad han växt. Kommer du ihåg när vi satt barnvakt? Så himla skoj! :) Ska det bli skönt att åka hem tycker du?? Du får hälsa på mig på Cypern i juli närdu vart hemma tycker jag;)

Här är också supervarmt! Sol och bad i helgen:)

Ta hand om dig min fina vän! Pussokram till söt

2009-05-15 @ 20:23:00
URL: http://andreassonelin.blogg.se/
Postat av: emma

Nej, jag kan knappt fatta! ÅÅh va skoj vi ska ha när du kommit hem! Längtar som tusan :D Hoppas du får en rolig helg, vad ska du hitta på?

2009-05-15 @ 20:38:28
URL: http://emmabeatrice.blogg.se/
Postat av: Erika

Ne, nu är det inte långt kvar Sanna! :-D

2009-05-16 @ 12:29:37
URL: http://xerikax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0