Rain rain go away

Ah jag ar sa trott pa det har regniga vadret nu. Det har regnat konstant i sakert en vecka nu.
Vill ha sol eller iaf uppehall.
Langtar efter frisk luft och mina harliga promenader och joggingrundor. Nu har det bara blivit tv och datorn. Inget kul.
Och mitt humor ar tyvarr dar efter. Kanner att jag inte har nagon energi alls.

Jag har dock nagra bra nyheter.  Pa fredag ska jag jobba tva timmar och ta hand om 14ariga granntjejen. Sen ska jag hjalpa Robyns mamma att stada hennes hus de tva kommande helgerna. Skont med lite extra pengar.

Nu ska jag sova och i morgon ska jag ta tag i mitt liv igen. Tanka positivt och gora sa gott jag kan i den har situationen. Jag menar att vara deppig over daligt vader - come on! Men det ar nog nat annat lite djupare som jag mar daligt over.

Aja, hoppas allt ar bra med er iaf och att ni njuter av varje stund :)



Kommentarer
Postat av: Mormor

Ja du Sanna visst ska man försöka njuta av varje stund. Men man har ju sina svackor ibland det får man nog acceptera. att du har det just nu kanske beror på att du snart ska lämna allt där och pröva nya utmaningar.Just nu regnar här oxå. Har varit ute på promenad det är rätt skönt i regnet så försök ta dej en promenad det brukar kännas bra efteråt.Efter regn kommer solsken. Kram Mormor

2009-05-06 @ 10:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0